Thursday, October 14, 2010

My Creative Time's Diggin Puppy!!

Hello everyone!!! I hope you are having a wonderful Thursday!! Are you guys ready for all the blog hops this weekend?? OMG there are so many of them!! Don't forget about the Monster Bash Blog Hop!! I will be participating with both of my blogs!!

So today for Emma we had to create something with an animal! I had this idea but after I finished it.... well, doesn't it need brighter colors?? Anyways, I present to you my Diggin Puppy!!!





What do you think??

I used the following for this card:

Create A Critter
Rock Princess
DCWV Animal Stack
Scrappy Mom's Stamps

Don't forget that I live for your comments!!!!



GABY ABBY CHALLENGES GOING ON RIGHT NOW!!!!
Look at the link on the top!

I am also entering this is a new challenge over at



26 comments:

Sharon said...

This is just soooo cute!!! Love the eyes on the bones and the look on that puppies face is adorable! Love it!! :)

Berenice R. said...

Super cute! Thanks for sharing :)

Debbie said...

wow this is so darn cute I love it Debbie @http://craftydeb-ddscrafts.blogspot.com/

Luv-To-Scrap said...

This card is so cute. Luv the puppy.

*Star said...

So cute! Such a great idea!! Tfs and have a great day. :)

michelle said...

that is such a cute card.

girlia said...

Awesome job, Awesome card.

joeygirl86 said...

Lol that's too cute! love the expression on the doggie! :)

Scrappy Mel said...

How stinkn' cute!!! I love how all of these elements came together with a halloween flare! :)

Tracey said...

I think like everyone else.....sooooo cute, great card!

sillyp said...

I would of never thought to do those cute faces on the bones. very cute.

Scrappin with the bug said...

So supper cute. I love it. Thanks for guiding me to Gaby's site for the SEI challenges. I love your doggie. What cute little bones too.

Amanda Villarreal said...

I think the colors are perfect! How adorable :)

Erika Valdez said...

This is too cute!! I love the little puppy's face!

AmandaB said...

I just love, love, love your card and your too cute to spook pup.. Thanks for sharing..

Amanda:0)

Gabriela Sandoval said...

This is to cute...I love it!

Gaby

Vicky said...

cute card you did a beautiful job

Jen said...

Abby this card is adorable!!!! Just love it...and where did you get the cutest paw punch??? Super cute and thanks for sharing.
hugs,jen

CricutLvr!! said...

Your card is soooo cute!! Love the face on the pup n the bones too!!!! Good luck with the challenge 8)

ownhomedog said...

cute cute! love your inking!

PinkBlingCrafter said...

OMG!!! such a cute card love it:)

My Creative Time said...

You are just WAY TOO TALENTED MY FRIEND! WOW, your card is ADORABLE!! I LOVE IT!! Great job w/the challenge my friend!;)
Big Gypsy Hugs,
Emma;)

Jeanine said...

Cute card love the puppy face lol

HappyMom2010 said...

What a beautiful puppy!


Gina Lindsey

Dalis (stampergirl) said...

omg... how did I miss this cutie!

-- dalis

Kich724 said...

SOOO CUTE!!!!