Thursday, July 15, 2010

Throwback Thursday #7 with Emma!!! and FBB

I just can't get enough of these!!! Seriously!!! I am addicted to My Creative Time's Throwback Thursday Challenges!!!!! I am done with this one and I can't wait for next Thursday!!!!!

So this week we had to use Wild Card cartridge. I really love this cartridge and was super happy to use it!
The bummer part is I don't have the Celebration one that we will be using next week! :(

Here is my card for the challenge! Hope you like it! and if you do pretty please leave a comment... I live for them!!!

35 comments:

Best Hobby Eva said...

This is soo cute! What a GREAT idea!! I love little face, so clever!!! Thanks for sharing!!!

Kel said...

Very cute. I like the lil face on it too. Nice bright reds! great job TFS

Kerri said...

My jaw dropped when I saw how cute this card was!! I love the tree with the star topper!! Very creative!

Raven B said...

What a dreamy little card! I love the face. I live for Emmas challenges too! Love them.
Hugs,
Raven

Deanne Gutierrez said...

GREAT, GREAT, GREAT JOB!!!! I need to get home from vacation so that I can join the challenge - lol!

Deanne G

Danielle said...

So pretty! I haven't joined in any challenges yet..but I just might this week :)

TUKI said...

Ooh, this card is super adorable... love it!!

bumblebee creations said...

Love it! Christmas is my favorite too---and there sure aren't many options for Christmas--so I am sure mine will be somewhat similar!

Kristin said...

I love love this one! SO cute and creative:) I love Emma's Throwback Thursdays too I am still deciding what to make , you are fast!!!

Rhonda Emery said...

very nice cards

ownhomedog said...

super cute! love how you did the sentiment. i too love the Throwback Thursday Challenges. Too bad that CustomCrops.com takes soooo long to ship - they have Celebrations for $21.00 - I ordered mine on July 1 and its STILL not here! or maybe you can get lucky to find it on clearance at Walmart or Michaels. Good luck and super cute card!

Emily said...

Adorable card :) My favorite holiday as well!

Wendy said...

Super cute!

My Creative Time said...

OMG, I LOVE LOVE that ornament!! EVERYTHING you did is just AWESOME my friend!!! Thank you SOOO much for always supporting my challenges!
Big Gypsy Hugs,
Emma;)

Pink E said...

Wow! sooo beautiful what a festive creation love the colors and the simple design ;)Inspired

Maureen Reiss said...

Very cute card!!!

Blah said...

I love it. What ink did you use to color the tree on the envelope? It looks AMAZING!

DEBBIE ORR said...

Really cute cards I have this cartridge and didn't even remember seeing this one great job

texaslady said...

Really cut card and envelop, love how you use the star from the top flap.

DoubleClick Connections said...

So super adorable!!

Carol said...

Super cute! I almost used this cut but changed my mind. TFS!
Carol

DREAMS CARDS said...

Beautifu card , I love it !!!
Patty

You're Inited to visit my blog
http://www.dreamscardsbypatty.blogspot.com/

Adriana said...

Super cute card I just love the ornament!:)tfs

http://heartswildcreations.blogspot.com

Jocelyn said...

OMG! This is soooo CUTE!!! I love it!

Vicky said...

Really cute, I love the face on the ornament love the extra touches you added.

Abby said...

Thank you sooooo much for all your beautiful comments!!!! i was asked a couple of questions about the christmas tree and the tree top.. I used the Textures and Finishes Stack from DCWV. I just love the new stacks they are bringing out!

Raven B said...

What a great card. I love the bling.
Hugs,
Raven

Carolyn Ruiz said...

This looks great! I have this cart too but I just haven't really used it much. I love the face you put on the ornament. Toooo cute!

now I'm a fan! :)

Kim H said...

Love your card! Did you emboss the Merry Christmas? I love the look of that!

Wildflower Scraps by Jasmin said...

Super cute! Is the writing on the inside of the card?

Cristi said...

WHAT A VERY PRETTY CARD!! Great Detail.
HUGS
Cristi

MsJay said...

This is a very pretty card, details and all.

Maria Elena said...

So Pretty !!!!

Heather said...

These are SOOO CUTE! I love the large ornaments.

Thanks for playing along at Freshly Brewed Challenges

Rebecca said...

So sweeeet! thanks for playing along with Friends Having Fun!